Trening KAATSU – Niskooporowy trening oparty o moderacje przepływ krwi/ www.KAATSU-Polska.pl.

Wyłącznym przedstawicielem KAASTU w Polsce jest Fundacja Start-Sport autor KetoKADEMIA.pl.

KAATSU Wprowadzenie wideo na Digital Running Show 2020

Pięciokrotny medalista olimpijski i czołowy amerykański sprinter Justin Gatlin udał się do Tokio i na spotkaniu z wynalazcą KAATSU, dr Yoshiaki Sato, nauczył się korzystać z cyklu KAATSU do osiągania wyników i regeneracji.

KAATSU korzysta z kontrolowanego przepływu krwi w ramionach i nogach celem zwiększenia korzyści płynących z treningu, wyspecjalizowane pneumatyczne pasy [KAATSU Air Bands] umieszcza się na górnej części ramion oraz nóg. Wywierają one delikatnie, bezpieczny ucisk kończyn, wywołując przytrzymanie krwi w rękach i nogach. KAATSU mogą być stosowane przez osoby uprawiające każdą dyscyplinę sportu jak i przy każdym ćwiczeniu. Wartością dodaną są walory potęgujące regenerację, skąd wskazanie stosowania KAATSU podczas sesji rehabilitacyjnych.

W zależności od rodzaju treningu (trening wydolnościowy lub fitness) lub celów treningowych (poprawa techniki lub wytrzymałości) w KAATSU obowiązują określone procedury dla ćwiczących. KA, po japońsku oznacza dodatkowe, a ATSU oznacza ciśnienie.

Dr Cory On KAATSU, Przyszłość ćwiczeń

Mechanizmy szkolenia KAATSU

Dr James Stray-Gundersen wyjaśnia lokalne i systemowe mechanizmy treningu KAATSU.

Dr Peter Lansbury, profesor neurologii, o zastosowaniu KAATSU

Więcej o KAATSU Trening

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Facebook
Instagram